Infotilaisuus: ChatGPT:n hyödyntäminen yrityskäytössä

PaikkakuntaPorin yliopistokeskus, Kokemäen Vanha Yhteiskoulu, Ulvilan Kaupungintalo tai oma etäpiste
9.5.2023 11.00–13.00
Ilmoittautumisaika päättyy 7.5.2023,21.00
Mikä on tämä mullistava tekoäly, joka osaa vastata lähes mihin kysymykseen tahansa. Entä miten sitä voi hyödyntää yritystoiminnassa? Lue ChatGPT:n vastaus alta.

ChatGPT:tä voi hyödyntää yritystoiminnassa monella tavalla, koska se on erittäin monipuolinen ja kattava tietolähde. Se voi auttaa yrityksiä kehittämään tehokkaampia markkinointikampanjoita, tuottamaan parempia asiakaskokemuksia ja parantamaan toimintaa yleisesti.

Tässä on joitakin tapoja, joilla ChatGPT voi auttaa yritystoiminnassa:

Asiakaspalvelu: ChatGPT voi auttaa yrityksiä parantamaan asiakaspalveluaan tarjoamalla asiakkaille nopeita ja tarkkoja vastauksia kysymyksiin ja ongelmiin. ChatGPT voi myös käyttää asiakkaiden antamia palautteita parantaakseen yrityksen tuotteita ja palveluita.

Markkinointi: ChatGPT voi auttaa yrityksiä kehittämään tehokkaampia markkinointikampanjoita antamalla tietoa siitä, mitä potentiaaliset asiakkaat etsivät ja haluavat. ChatGPT voi myös auttaa yrityksiä luomaan personoidumpia markkinointiviestejä, jotka puhuttelevat asiakkaita yksilöllisemmin.

Tietojen analysointi: ChatGPT:n avulla yritykset voivat analysoida suuria määriä tietoa nopeasti ja tarkasti. Tämä voi auttaa yrityksiä tunnistamaan trendejä, ennakoimaan tulevia muutoksia ja parantamaan päätöksentekoa.

Koulutus ja oppiminen: ChatGPT voi auttaa yrityksiä tarjoamaan koulutusta ja opetusta työntekijöilleen. Tämä voi auttaa yrityksiä kehittämään työntekijöiden taitoja ja tietämystä, mikä parantaa yrityksen tehokkuutta ja tuottavuutta.

Chatbot-ratkaisut: ChatGPT:ä voidaan käyttää myös chatbot-ratkaisujen kehittämiseen, joiden avulla yritykset voivat automatisoida asiakaspalvelua ja vastata nopeasti asiakkaiden kysymyksiin.

Nämä ovat vain muutamia tapoja, joilla ChatGPT:tä voi hyödyntää yritystoiminnassa. ChatGPT:n avulla yritykset voivat kehittää uusia ideoita ja innovaatioita, parantaa tehokkuutta ja tuottavuutta, ja lisätä asiakastyytyväisyyttä.

Maksuttomassa infotilaisuudessa Porin yliopistokeskuksella tiistaina 9.5. kello 14-16 tutustumme erilaisiin ChatGPT:n hyödyntämismahdollisuuksiin yrityskäytössä. Etäasiantuntijana toimii Immo Salo. Hänellä on yli 20 vuoden kokemus koulutuksista yrityksille ja yliopistoille digitalisaatioon liittyvistä aiheista. Immo on kirjoittanut aiheesta neljä tietokirjaa. ChatGPT-koulutuksia Immo on ollut pitämässä Suomessa ja Ruotsissa yhteistyökumppaneiden kuten Tieturi, Informator ja Ratekoulutus kautta erinomaisin palauttein.

Järjestäjä

Tapahtuma järjestetään osana KAMU - Kriisistä kasvun mahdollisuuksiin ja uudistumiseen -hankkeen toimia. Hanketta rahoittavat Satakuntaliitto EAKR-rahoituksella sekä Tampereen yliopisto ja Prizztech Oy alueen kuntien kanssa. Hanke rahoitetaan REACT-EU-välineen määrärahoista osana Euroopan unionin COVID-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.

Jussi Kuusiniemi jussi.kuusiniemi@prizz.fi 044-538 4501