Hervannan aineiston noutopisteen aukiolo laajeni kulkukortillisille asiakkaille

Julkaistu 13.9.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
Ihmisiä pyöräilemässä Hervannan Kampusareenan pihalla
Tampereen yliopiston Hervannan toimipisteen varatun aineiston noutopisteen aukioloajat laajenivat kulkukortillisille korkeakouluyhteisön asiakkaille. Hervannan toimipiste palvelee edelleen myös yhteisön ulkopuolisia asiakkaita aiemmilla aukioloajoilla.

Tampereen yliopiston kirjaston Hervannan toimipisteen osoite on Korkeakoulunkatu 7. Noutopiste on Kampusareenan 1. krs tilassa Logos (A119). (Huomaathan, että kyseessä on nimenomaan korkeakoulun tiloissa oleva kirjasto, ei Tampereen kaupunginkirjaston Hervannan lähikirjasto).

Kampusareenan noutopiste on avoinna kulkukortillisille ma-pe klo 8.00-19.00.

• Ulkopuolisille asiakkaille pääsy klo 16.00-19.00 ei ole mahdollista ilman kulkukorttia.
  • Hervannan noutopiste on avoinna kaikille asiakkaille, myös ulkopuolisille asiakkaille, ilman kulkukorttia ma-pe klo 8.00-16.00.

Ajantasaiset ohjeet ja tiedot korona-ajan toiminnasta kirjastossa löydät aina verkkosivultamme: https://www.tuni.fi/fi/kirjasto/korona

Lisätietoja saat palvelusähköpostistamme: kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi)