Haku englanninkielisiin maisteri- ja YAMK-ohjelmiin alkaa

Julkaistu 3.12.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
englanninkieliset tutkinto-ohjelmat
4.12.2019 alkaneessa haussa on tarjolla yhteensä 34 englanninkielistä maisterihakukohdetta. Näiden lisäksi haussa on 4 ylempiin ammattikorkeakouluohjelmiin (YAMK) johtavaa hakukohdetta, joista osa on monialaisia tutkintoja. Hakuaika Tampereen yliopiston hakukohteisiin päättyy 15.1.2020 ja Tampereen ammattikorkeakoulun hakukohteisiin 22.1.2020.

Tampereen yliopistossa ja Tampereen ammattikorkeakoulussa on tarjontaa usealta eri tieteen alalta sekä paljon monialaisia vaihtoehtoja. Yliopistossa uutena englanninkielisenä hakukohteena on Environmental Engineering sekä tutkinto-ohjelmana Computing Sciences, joka yhdistää aiempia hakukohteita kuten Human-Technology Interaction ja Software, Web & Cloud. Tampereen ammattikorkeakoulussa tänä vuonna valikoimaan palaa monialainen Risk Management and Circular Economy johon voi hakeutua liiketalouden, tekniikan tai luonnontieteiden taustalla.

Opiskelemaan voivat hakea niin suomalaiset kuin kansainvälisetkin hakijat. Opetuskieli on englanti.

Hakijalta vaaditaan hyvä englannin kielen taito ja soveltuva korkeakoulututkinto. Myös opiskelijat, joiden tutkinto valmistuu vasta hakuajan jälkeen voivat hakea ja tulla hyväksytyksi ehdollisesti. Tampereen ammattikorkeakoulussa ylempään ammattikorkeakoulututkintoon haettaessa hakijalla tulee lisäksi olla kaksi vuotta työkokemusta korkeakoulututkinnon suorittamisen jälkeen.

Ohjelmiin haetaan Opintopolku.fi-palvelussa. Opinnot alkavat elokuussa 2020.

Lue lisää:  https://www.tuni.fi/en/study-with-us/

Hakijapalvelut
hakijapalvelut.tau [at] tuni.fi (hakijapalvelut[dot]tau[at]tuni[dot]fi)
Puhelin: 0294 520 400