Haku ammatilliseen opettajankoulutukseen, erityisopettajankoulutukseen ja opinto-ohjaajankoulutukseen on alkanut

Julkaistu 2.1.2020
Tampereen ammattikorkeakoulu
TAOK opettajankoulutus
Tampereen ammatillinen opettajakorkeakoulu tarjoaa ammatillista opettajankoulutusta, ammatillista erityisopettajankoulutusta sekä ammatillista opinto-ohjaajankoulutusta. Hakuaika koulutuksiin on käynnistynyt 2.1. ja päättyy 23.1.2020 klo 15.00. Koulutuksiin haetaan opintopolku.fi-palvelussa.

Ammatillinen opettajankoulutus (60 op)  antaa opettajan pedagogisen kelpoisuuden ammatillisten oppilaitosten, aikuiskoulutuksen ja ammattikorkeakoulujen lisäksi myös muiden oppilaitosten opettajille.

Opiskeluryhmiä on tarjolla tänä vuonna Tampereella, Porissa, Seinäjoella sekä Itä-Suomessa. Opiskella voi myös verkkopainotteisesti.  Omaa opiskeluryhmää tarjotaan tekniikan, luonnontieteiden ja matematiikan aineiden opettajille tai opettajaksi aikoville. Tampereella opettajankoulutusta järjestetään myös englanniksi.

Ammatillisen erityisopettajankoulutuksen (60 op) ryhmät kokoontuvat Tampereella. Koulutus antaa pätevyyden erityisopetuksen tehtäviin ammatillisessa koulutuksessa.

Ammatillinen opinto-ohjaajankoulutus (60 op)  antaa kelpoisuuden toimia opinto-ohjaajana eri oppilaitoksissa. Koulutus toteutetaan Tampereella.

Lisätietoa opinnoista ja opiskelusta

taok.tamk [at] tuni.fi (taok[dot]tamk[at]tuni[dot]fi), puh. 0294 520 450, www.tuni.fi/taok