Get It Now -artikkelivälityspalvelun lehtivalikoimaa laajennettu huhtikuussa

Julkaistu 29.4.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
Copyright Clearance Center
Get It Now on Copyright Clearance Centerin (CCC) tuottama palvelu, jonka kautta korkeakouluyhteisön ja Taysin henkilökunta voi tilata artikkeleita, jotka eivät kuulu kirjaston kokoelmiin. Get It Now parantaa entisestään tieteellisten e-lehtien saatavuutta. Lehtivalikoima on nyt laajentunut entisestään!

Kirjasto otti korkeakouluyhteisön ja Taysin henkilökunnalle suunnatun Get It Now -palvelun käyttöön maaliskuussa 2021. Andor-hakupalvelun artikkelihaku antaa tiettyä artikkelia etsiessä Get It Now -vaihtoehdon, mikäli se on saatavilla. Käyttäjän täytyy olla kirjautuneena Andoriin Tuni-tunnuksella tai Taysin etäkäyttötunnuksella. Artikkelin voi tilata suoraan sähköpostiinsa.

Uutena kustantajana on nyt mukana monitieteinen Annual Reviews ja sen 51 lehteä.

Lisätietoa palvelusta löydät Alternative Access -oppaasta. Ota yhteyttä hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (kirjaston hankintatiimiin), jos sinulla on kysyttävää palvelusta.