Get It Now -artikkelivälityspalvelu nyt korkeakouluyhteisön ja Taysin henkilökunnan käytössä

Julkaistu 17.3.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
Copyright Clearance Center
Get It Now on Copyright Clearance Centerin (CCC) tuottama palvelu, jonka kautta korkeakouluyhteisön ja Taysin henkilökunta voi tilata artikkeleita, jotka eivät kuulu kirjaston kokoelmiin. Get It Now parantaa entisestään tieteellisten e-lehtien saatavuutta.

Linkki palveluun: Copyright Clearance Center (CCC)

Kun haet Andor-hakupalvelusta artikkelin, joka on saatavilla Get it Now -palvelussa, artikkelin viitteestä löydät CCC Get It Now -linkin. Linkistä avautuu lomake. Täytä lomakkeelle sähköpostiosoitteesi ja hyväksy palvelun käyttöehdot. Saat artikkelin suoraan sähköpostiisi 24 tunnin sisällä, usein jo muutamassa tunnissa.

Lue lisää Alternative Access -oppaasta. Ota yhteyttä hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (kirjaston hankintatiimiin), jos sinulla on kysyttävää palvelusta.