Get It Now! Artikkelipalvelussa uusia lehtiä, esimerkiksi Nature Energy ja ASCE journals

Julkaistu 26.1.2022
Tampereen korkeakouluyhteisö
Get It Now -kuvituskuva
Korkeakouluyhteisön ja Taysin henkilökunta voi tilata suoraan Get It Now -palvelun kautta artikkeleita lehdistä, joihin ei ole vuositilausta kirjaston kautta.

Kun olet kirjautunut tuni-tunnuksellasi tai Taysin etäkäyttötunnuksella ja haet kansainvälistä artikkelia Andor-hakupalvelun kautta, saat linkin kautta näkyviin tilauslomakkeen. Artikkeli toimitetaan pdf-muodossa suoraan sähköpostiisi noin 24 tunnin sisällä, usein nopeamminkin. Palvelu on henkilökunnalle maksuton.

Uusina lehtinä palvelussa on mm. Nature Energy, European Journal of Cultural and Political Sociology, Journal of Architecture, Viral Immunology sekä American Society of Civil Engineersin (ASCE) kustantamia lehtiä.

Palvelun kautta on tilattavissa mm. myös kaikki monitieteiset Annual Reviews -lehtien artikkelit.

Lisätietoa GIN-palvelusta kirjaston e-aineisto-oppaasta sekä sähköpostitse: kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi).