Geenikartta - tie terveyteen

SijaintiTampereen yliopiston keskustakampus, Kanslerinrinne 1, rakennus Pinni B, luentosali 1100, Tampere
Ajankohta24.10.2019 5.30–12.30
Ilmoittautumisaika päättyy 16.10.2019,13.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Mitä geenitieto tarjoaa tutkimus-, kehitys- ja innovaatiotoimintaan? Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi Tampereen ammattikorkeakoulun ja Kansallisen Neurokeskuksen maksuttomaan seminaariin "Geenikartta – tie terveyteen"!

Seminaari on suunnattu terveystietojen ja genomitiedon hyödyntämisestä kiinnostuneille tutkijoille, tutkimuksen parissa työskenteleville, opiskelijoille, oppilaitosten edustajille sekä yrityksille.

Tampereen ammattikorkeakoulu ja Kansallinen neurokeskus kutsuu seminaarin osallistujat klo 18.00 alkaen verkostoitumaan sekä nauttimaan illallista kanssamme Ravintola Periscopeen Tampereen keskustaan (Vuolteenkatu 1, 33100 Tampere). Paikkoja on rajoitetusti.

Tilaisuudet ovat osallistujille maksuttomia, mutta ilmoittautumiset ovat sitovia. Ilmoittaudu mukaan 16.10.2019 mennessä!

Liitteet

Tampereen ammattikorkeakoulu ja Kansallinen Neurokeskus