Gartner - uusi tietotekniikan e-aineisto käytössä Tampereen korkeakouluyhteisössä

Julkaistu 24.11.2022
Tampereen korkeakouluyhteisö
The SocHub ecosystem in Tampere reinforces the domains of System-on-Chip design and microelectronics.
Tampereen korkeakouluyhteisön jäsenten käytössä on nyt Gartner tietotekniikan tutkimusjulkaisujen ja konsultointipalvelujen alusta. Tilaus sisältää tutkimusraportteja IT-alan parhaista käytännöistä, suuntauksista ja alan trendeistä, digitaalistrategiasta sekä hallinnon ja toimintatapojen kehittämisestä.

Muita aloja, jotka hyötyvät Gartnerin laajasta tutkimustietokannasta ovat esimerkiksi tietojenkäsittelytieteet, tekniikan alat, lääketiede. Gartnerista löytyy analyyseja tekniikkaan, IT-johtamiseen sekä liiketoimintaan ja strategiaan liittyvistä kysymyksistä ja tulevaisuuden suuntauksista.

Ensimmäisellä käyttökerralla Gartner kyselee käyttäjältä lisätietoja profiilin muodostusta varten, siksi käyttöönotto on kolmivaiheinen.

Löydät Gartnerin kirjaston tietokantalistalta

Lisätietoja ja palautteet: hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)