FIT-seminaari: Costs of job loss during the COVID-19 pandemic

PaikkakuntaKeskustakampus, Pinni B, luentosali B3110.
5.10.2022 10.00–11.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Logo, jossa on teksti FIT Verotutkimuksen huippuyksikkö
Verotutkimuksen huippuyksikkö FIT aloittaa uuden seminaarisarjan Tampereen yliopistossa. Noin kerran kuukaudessa pidettävien seminaarien arvostetut tutkijat käsittelevät puheenvuoroissaan verojärjestelmätutkimukseen liittyviä erilaisia teemoja ja näkökulmia.

Seminaarin avaa johtava tutkija Hanna Pesola Valtion taloudellinen tutkimuskeskus VATTista aiheella:

Costs of job loss during the COVID-19 pandemic.

Tilaisuus myös striimataan. Linkki lähetetään kiinnostuneille muutama päivä ennen seminaaria. Tiedustelut: marjukka.hourunranta [at] tuni.fi (marjukka[dot]hourunranta[at]tuni[dot]fi).

Seminaari on englanninkielinen

Tervetuloa!

Seminaariohjelma

Kerran kuukaudessa järjestettävien FIT-seminaarien alustava ohjelma (muutokset mahdollisia):

5.10.2022: Hanna Pesola, Valtion taloudellinen tutkimuskeskus VATT

31.10.2022: Eliza Forsythe, University of Illinois at Urbana-Champaign, School of Labor & Employment Relations and Department of Economics

Päivämäärä tulossa: Teemu Lyytikäinen, Valtion taloudellinen tutkimuskeskus VATT

1.2.2023: Terhi Ravaska, Valtion taloudellinen tutkimuskeskus VATT

FIT-seminaarisarja alkaa 5.10.2022 - Verotutkimuksen huippuyksikkö (verotutkimus.fi)

Tutkijatohtori Ran Sun Lyng, ran.lyng@tuni.fi