Ensimmäiset valittu TAMKin syksyllä 2020 alkaviin tutkinto-ohjelmiin

Julkaistu 13.3.2020
Tampereen ammattikorkeakoulu
Saara_Jonne Renvall
Tampereen ammattikorkeakoulun syksyllä alkavaan yhdeksään englanninkieliseen tutkinto-ohjelmaan on valittu ensimmäiset opiskelijat.

Ensimmäisenä tiedot julkaistaan erillishaussa olleista Bachelor’s ja Master’s tutkintoon johtavista tutkinto-ohjelmista, joissa sekä hyväksytyt että ilman paikkaa jääneet saavat tiedon opiskelijavalinnan tuloksista sähköpostitse. Kevään ensimmäisen yhteishaun osalta ensimmäisenä tiedon saavat Bachelor’s degree in Media and Arts ja Bachelor’s degree in Entrepreneurship and Team Leadership -tutkinto-ohjelmiin valituksi tulleet opiskelijat.

Ilman paikkaa jääneet hakijat voivat tarkistaa tilanteensa Oma Opintopolku -palveluun kirjautumalla. He saavat yhteishaun virallisen tuloskirjeen viimeistään 5.6.2020. Osassa syksyllä aloittavista englanninkielisissä tutkinto-ohjelmissa valintaprosessi on vielä kesken ja tuloksia julkaistaan myös huhti-toukokuussa.

Tulevien valintakokeiden osalta TAMK tekee parhaillaan tarvittavia järjestelyjä noudattaakseen annettuja viranomaisohjeita käynnissä olevan epidemian leviämisen ehkäisemiseksi. Hakijoita informoidaan heti kun ohjeistus on kyseisen valintakokeen osalta olemassa.

Yhteishaku TAMKin suomenkielisiin ohjelmiin on 18.3. - 1.4.2020.

Lisätietoja:

Hakijapalvelut: admissions.tamk [at] tuni.fi (admissions[dot]tamk[at]tuni[dot]fi)

Opiskelijarekrytoinnin päällikkö Marjo Korhonen (marjo.korhonen [at] tuni.fi (marjo[dot]korhonen[at]tuni[dot]fi))

Kuva: Jonne Renvall