Englanninkieliset TUNICRIS-koulutukset marras-joulukuussa 2021

Julkaistu 25.11.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
Tunicris-teksti
Tietoiskussa tutustutaan tutkimustietojärjestelmä TUNICRISin julkiseen portaaliin ja sisäiseen käyttöliittymään. Tutkijoille suunnatussa rinnakkaistallennus ja TUNICRIS -koulutuksessa käydään läpi rinnakkaistallennuksen perusperiaatteita. Kaikille avoimessa julkisessa portaalissa voit tutustua Tampereen yliopiston ja Pirkanmaan sairaanhoitopiirin tutkimustoimintaan ja löydät tietoja mm. asiantuntijoista, julkaisuista ja yhteistyöstä.

TUNICRIS-tietoisku ti 30.11. klo 13:00-14:00

Tietoiskussa tutustutaan tutkimustietojärjestelmä TUNICRISin julkiseen portaaliin ja sisäiseen käyttöliittymään. Tietoiskussa käydään läpi keskeisimpiä toimintoja oman profiilin, asiantuntija- ja julkaisutietojen tallentamiseen ja muokkaamiseen järjestelmässä.

Osallistumislinkki ti 30.11. tilaisuuteen (Teams): Click here to join the meeting

Rinnakkaistallennus ja TUNICRIS ke 8.12. klo 14:00-15:00

Tutkijoille suunnatussa rinnakkaistallennus ja TUNICRIS -koulutuksessa käydään läpi rinnakkaistallennuksen perusperiaatteita: miksi julkaisuja rinnakkaistallennetaan, mitä pitää tai saa rinnakkaistallentaa ja miten se tutkimustietojärjestelmä TUNICRISissä tehdään.

Osallistumislinkki ke 8.12. tilaisuuteen (Teams): Click here to join the meeting