EMBA Tampere -tuoteperhe uudistuu

Julkaistu 4.12.2019
EMBA Tampere -tuoteperhe uudistuu
Uuden Tampereen yliopiston käynnistymisen myötä uudistamme myös EMBA Tampere -tuoteperheen konseptin. Jatkamme näin jo 20 vuotta rakentunutta hienoa tarinaa uuden markkinointi-ilmeen alla. Konsepti perustuu ajatukselle: “Johtajaksi kasvetaan.”

Mikä muuttuu?

Uuden markkinointi-ilmeen lisäksi muutoksia tapahtuu myös verkossa ja sosiaalisessa mediassa. Luovumme embatampere.fi -sivustosta sekä EMBA -tuoteperheen omista sosiaalisen median kanavista Twitterissä ja LinkedIn:ssä.  Sosiaalisen median kanavat hiljenevät 31.12.2019 ja verkkosivusto embatampere.fi poistuu käytöstä 31.3.2020 mennessä.

Mistä asiat löytyvät jatkossa?

Tuoteperheeseen pääsee tutustumaan verkko-osoitteessa tuni.fi/embatuoteperhe

Koulutusohjelmien tiedot löytyvät myös seuraavien suoraosoitteiden kautta:

Voit sisällyttää EMBA -ohjelmaasi valinnaisia opintoja, tai käynnistää opinnot EMBA -ohjelmassa aloittamalla niistä.

Executive MBA valinnaiset opinnot

Sosiaalisen median kanavat vaihtuvat

Sosiaalisessa mediassa käytämme jatkossa yliopiston yhteistyö ja kumppanuudet -yksikön sosiaalisen median kanavia. Klikkaa itsesi seuraajaksi ja saat EMBA -tuoteperheen kuulumiset fiidiisi!

Twitterissä @kehityosaajana
LinkedIn:ssä ”Yhteistyö ja kumppanuudet”

Opiskeletko EMBA-ohjelmassamme?

Sinua varten olemme perustaneet oman sivuston, jolle olemme koostaneet kaikki opiskelussa tarvittavat tiedot. Löydät sivuston osoitteesta: sites.tuni.fi/embatampere-kaynnissa

Ohjelmapäällikkömme tulevat tiedottamaan asiasta vielä tarkemmin. Jää kuulolle!

Lisätietoja uudistuksesta

Katri Sillanpää
Markkinointitiimin vetäjä

Jatkuvan oppimisen palvelut