Elävän kirjallisuuden festivaali

Tyäväenmuseo Werstas
Ajankohta16.2.2019 9.00–15.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Kaikille avoimen ja ilmaisen tapahtuman teemana on monitulkintainen Auki. Festivaali jatkuu illalla Tiiliskivi-klubilla, jossa jaetaan Tiiliskivi-kirjallisuuspalkinto.

Elävän kirjallisuuden festivaali järjestettiin ensimmäisen kerran vuonna 2009 ja nyt juhlavuoden festivaalin järjestämisestä vastaa Tampereen yliopiston kirjallisuustieteilijöiden ainejärjestö Teema ry.

Festivaalilla on luvassa monipuolista ohjelmaa kirjallisuuden kentältä, kuten paneelikeskusteluja, lavarunoutta ja lukupiiri sekä lapsille suunnattua ohjelmaa. Festivaalin paneelikeskusteluihin ja haastatteluihin ovat saapumassa muun muassa Ossi Nyman, Marko Annala, Tiitu Takalo, Jaakko Yli-Juonikas sekä Aleksanteri Kovalainen.

Elävän kirjallisuuden festivaaliin voi käydä tutustumassa sivustolla ekf.fi sekä sosiaalisesta mediasta:
Instagram: elavakirjallisuus
Facebook: Elävän kirjallisuuden festivaali
Facebookin tapahtuma

Lisätietoja:
Elävän kirjallisuuden festivaalin tuottaja helmi.kalaja [at] tuni.fi (Helmi Kalaja)