Edita Lakitiedon digikirjasto käytössäsi

Julkaistu 5.5.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
Edita digikirjasto
Edita Lakitiedon digikirjastossa käytössäsi on laaja valikoima juridiikan ammattikirjoja. Aihealueina ovat työoikeus, rikos-, prosessi- ja hallinto-oikeus, ympäristöoikeus, EHS ja rakentaminen sekä yritysjuridiikka. Kokoelma täydentyy uusilla teoksilla ja uudistetuilla painoksilla.

Kotimaisia e-kirjoja saatiin lisää Tampereen yliopiston kirjaston kokoelmaan Editan digikirjaston hankkimisen myötä. Kokoelma sisältää noin 50 juridiikan ammattikirjaa.

Lakitiedon digikirjaston yksittäiset kirjat löytyvät myös Andorista. E-kirjan painosversio ja sivunumerointi vastaavat painettua kirjaa.

Kirjat toimivat hyvin yhteen Edilex-palvelun kanssa. Edilexin haut ulottuvat myös digikirjojen sisältöön. Rajaamalla hakua aineistoon Digikirjasto voit kohdistaa haun pelkästään digikirjoihin.

Editan Lakitiedon digikirjaston löydät kirjaston tietokantalistalta. Etäkäytössä kirjaudu siihen tuni-tunnuksellasi tai Taysin etäkäyttötunnuksella. Perusohjeet kirjojen käyttöön löydät e-kirjaoppaastamme.

Lisätietoa: hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)