Edilex järjestää käyttäjilleen koulutuswebinaarin torstaina 2.12. kello 9–11

Julkaistu 22.11.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
Lakipykälä
Edilex-tietopalvelun keskeistä sisältöä ovat juridinen uutispalvelu, lakikirjaston sähköiset kirjat ja artikkelit. Tampereen korkeakouluyhteisön käytössä oleva palvelu sisältää myös lehtiä, kuten Defensor Legis, Lakimies, Liikejuridiikka, Oikeus, Ympäristöjuridiikka -lehdet sekä Verotus-lehden uusimmat numerot. Edilexiin sisältyvät myös keskeiset lainvalmisteluasiakirjat ja tuomioistuinten ratkaisutietokannat.

Ilmoittaudu ja tule mukaan maksuttomaan koulutukseen torstaina 2.12. kello 9–11. Ilmoittautumisen koulutukseen löydät tästä linkistä.

Koulutuksessa käydään läpi Edilexin sisältöjä ja annetaan hyödyllisiä käyttövinkkejä, kuten

•     Miten löydät Edilexistä tiettynä ajankohtana voimassa olleen ajantasaisen lain?
  •     Mitä oikeuslähteitä on linkitetty ajantasaisiin säädöksiin helpottamaan työtäsi?
  •     Miten saat Edilexistä tietoa julkaisemattomista hovioikeuden ratkaisuista?
  •     Hallitsetko erilaiset tavat tehdä hakuja erilaisilla pohjatiedoilla?

Edilex-tietokanta löytyy kirjaston Tietokannat A-Z -listalta ja Andor-hakupalvelusta.

Lisätietoja: hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)