Ebscon tietokantojen koulutus keskustakampuksella 12.2.

Julkaistu 23.1.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
Ebsco_www
Tule tutustumaan Ebscon tietokantojen laajaan valikoimaan koulutustilaisuudessa. Tampereen korkeakouluyhteisön käytössä on nyt entistä enemmän tietokantoja ja viime vuonna koko yhteisön käyttöön saatiin mm. laaja, monitieteellinen Ebsco Academic Search Ultimate.

Ebsco järjestää koulutuksen keskustakampuksella Tampereen yliopiston kirjaston hankkimista Ebscon tietokannoista. Esittelyssä on mm. laaja monitieteinen tietokanta Academic Search Ultimate.

Myös muita kattavia, eri alanmukaisia Ebscon tietokantoja löytyy runsaasti kirjaston kokoelmista. Ebscon tarjonnasta voit löytää aineistoja mm. taloustieteen, hoitotieteen ja hoitotyön, humanististen alojen, kasvatustieteen, tekniikan, elintarviketeollisuuden, sosiologian ja viestinnän aloilta. Koulutuksessa esitellään myös laajaa Ebscon e-kirjakokoelmaa ja e-kirjojen käyttöä.

Kaikki Ebscon tietokannat löytyvät Tietokannat -listalta.

Aika: 12.2.2020 kello 10.00-12.00.

Paikka: Keskustakampus, Linna 3. kerros, Akseli-opetusluokka 3021.

Koulutus on englanninkielinen.

LisätietojaAniita Ahlholm-Kannisto, aniita.ahlholm-kannisto [at] tuni.fi (aniita[dot]ahlholm-kannisto[at]tuni[dot]fi)