E-aineistot tutuiksi - Tietoisku: Knovel 7.11.

Julkaistu 31.10.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Kovel
Knovel on tekniikan alan englanninkielinen e-kirja- ja hakuteospalvelu. E-kirjojen taulukoita ja grafiikkaa on mahdollista muokata omien tarkoitusten mukaisiksi. Aihealueina mm. kemia, rakentaminen, yleiset insinööritieteet, ympäristötekniikka, sähkö- ja energiatekniikka, mekaniikka, elektroniikka, tekstiiliala ja materiaalitieteet.

Torstaina 7.11. klo 15.00 – 16.00 on mahdollisuus tutustua Knovel-tietokantaan webinaarissa, jossa kouluttajana toimii aineiston oma edustaja Susan Watson. Webinaaria voi seurata omalta koneelta osoitteessa: https://elsevier.zoom.us/j/787584292

Tampereen yliopiston kirjaston kokoelman aihealueet saa näkyviin kohdasta Browse > My subscription.Knovelin löydät kirjaston tietokantalistalta. Etäkäytössä kirjaudu tietokantaan tuni-tunnuksellasi. Tietokannan yksittäiset kirjat löydät myös TuniLibista/Andorista. Knovel-ohjeita löydät e-kirjaoppaastamme.

Lisätietoja: Tietoasiantuntija, Marja-Liisa Timperi, marja-liisa.timperi [at] tuni.fi (marja-liisa[dot]timperi[at]tuni[dot]fi)