DRAMA-starttiaamu Mediapoliksella: ilmoittaudu #päiväleffa'an

Ajankohta8.5.2019 6.00–9.30
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Tervetuloa tutustumaan hankkeen toimintaan keskiviikkona 8.5.2019 Mediapoliksella järjestettävässä DRAMA-starttiaamu tapahtumassa.

klo 9.00 – 10.30 (yleinen, kaikille avoin hankkeen esittelytilaisuus) ja

klo 11.00 – 12.30 (työpaja, hankkeen yhteistyöyrityksille)
DRAMA – starttiaamussa tarinankerronta, konfliktit ja työhyvinvointi kohtaavat toisensa lyhyiden puheenvuorojen ja elokuvaesimerkkien avulla. Toivotamme kaikki tieteen ja taiteen yhdistämisestä ja työhyvinvoinnin kehittämisestä kiinnostuneet tutustumaan toimintaamme #päiväleffa –merkeissä. Hanke tarjoaa popcornit!

Starttiaamun toinen osa koostuu pirkanmaalaisille pk-yhteistyöyrityksille järjestettävästä työpajasta, jossa suunnittelemme yhdessä hankkeen aikana toteutettavan koulutusten aikataulutusta ja keskustelemme yhteistyöyritysten tarpeista. Jos olet siis jo mukana hankkeessamme, voit osallistua myös työpajaan. Otamme vielä yhteistyöyrityksiä hankkeeseen mukaan ja myös starttipäivässä voi osallistumishalukkuuteensa ilmaista.

Ilmoittaudu starttiaamuun mukaan 1.5.2019 mennessä täällä.