Diginfra-koulutusta Tiepäivien yhteydessä

Julkaistu 16.9.2021
Työskenteletkö väylähankkeiden parissa tilaajana, suunnittelijana, rakentajana, rakennuttajana tai kunnossapitäjänä? Diginfra-koulutuksessa pääset kehittämään osaamistasi ketterästi työn ohessa. Koulutuksessa opit, miten digitaaliset välineet ja menetelmät auttavat liikenneinfran koko elinkaaren hallinnassa ja edistävät yhteistyötä toimijoiden kesken.

Kolmatta kertaa järjestettävän täydennyskoulutuksen sisällön on suunnitellut asiantuntijaryhmä, johon kuuluu kokeneita ja pitkään infra-alalla toimineita yritysten ja organisaatioiden edustajia.

Koulutus toteutetaan 24.-25.8.2022 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa, jossa pidetään samaan aikaan kansainväliset Tiepäivät. Koulutukseen on myös mahdollista osallistua etänä striimin välityksellä.

Koulutus siirtyy koronatilanteesta johtuen helmikuulta elokuulle.

Lue lisää Diginfra -koulutussivuilta.