Dekkari- ilta : Krimi-Abend: kolme kirjailijaa kolemsta maasta - saksankielinen

PaikkakuntaKalevantie 4, 33100 Tampere
Kahvila Toivo
13.11.2019 16.00–18.00
Kolmen saksankielisen kirjailijan dekkari-ilta. Krimi-Helsinki -tapahtuma saapuu jälleen Tampereelle. Tänä vuonna mukana ovat Gerhard Langer Itävallasta, Petra Ivanov Sveitsistä ja Veit Heinichen Saksasta. Illan juontajana toimii yliopisto-lehtori Dinah Krenzler-Behm. Illan aikana kirjailijat lukevat otteita omista kirjoistaan ja juontaja haastattelee heitä koskien heidän uraansa kirjailijoina. Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Tampereen Saksalaisen kulttuurikeskuksen ja Helsingin saksalaisen kirjaston kanssa. Herzlich willkommen!

Tampereen saksalainen kulttuurikeskus

Nina Dannert