Data-analytiikasta töitä - TalentRekry

Hervannan kampus, Kampusareena, Jatkuvan oppimisen palvelut, 3 krs
Ajankohta10.12.2019 12.00–15.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Haetaan tietojohtamisen ja data-analytiikan osaajia ja opiskelijoita! Etsitkö uusia uramahdollisuuksia? Tervetuloa TalentRekry-iltapäivään!

Osallistu asiantuntijaluentoihin käytännön tietojohtamisen ja data-analytiikan caseistä. Mukana mm. yritykset Gofore, BearIT sekä muita alan johtavista yrityksistä Tampereella. Tapaa ja tutustu yritysten toimintaan ständillä.

Sparraamme työnhakuun liittyvissä asioissa TreStartin henkilöstön kanssa. Pystyssä on myös CV-klinikka, jossa ansioluetteloasi tarkastelevat satoja IT-alan hakemuksia läpikäyneet henkilöt. Ota siis CV:si ja muistiinpanovälineet mukaan!

Voit saapua paikalle sinulle sopivaan aikaan, vaikka piipahtamalla työpäivän lomassa. Tapahtuma on maksuton ja järjestetään yhteistyössä Tampereen yliopiston jatkuvan oppimisen palveluiden ja TreStartin kanssa.

Yrityksien asiantuntijat kertovat käyttämistään data-analytiikan sovelluksista ja sen menetelmistä yksittäisen casen kautta sekä osaltaan omasta työnkuvastaan ja osaamisestaan. Yritykset pääsevät tapaamaan data-analytikkasta kiinnostuneita opiskelijoita ja kasvattamaan potentiaalisten työnhakijoiden pooliaan.

Paikalla on myös Tampereen yliopiston data-analytiikan ja tietojohtamisen opettajia mm. Jukka Huhtamäki.

14:00 Rekrytointi-iltapäivän avaus

Asiantuntijapuheenvuorot data-analytiikan yrityscaseistä:

BearIT | Data Scientist Juho Arjoranta
Oscar Software | Business Unit Manager Veli-Antti Riihimäki
Solita | Team Lead, Business Analytics Consultant Jenni Linna

Puheenvuorojen lomassa tuttuuksien tekemistä ja keskustelua ständeillä.

17:00 Tilaisuus päättyy

Järjestäjä

Tampereen yliopiston jatkuvan oppimisen palvelut & Tampereen kaupungin työnantajapalvelut & TreStart tiimi.

Kohderyhmä

Data-analytiikan opiskelijat, data-analytiikan opinnot päättäneet sekä alan osaajat.

Yrityskoordinaattori Päivi Ainasoja +358 40 6859858, paivi.ainasoja@tampere.fi