ClinicalKey Student -palvelu koekäytössä 15.6. saakka

Julkaistu 31.5.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
ClinicalKey Student -palvelu
ClinicalKey Student on vuorovaikutteinen oppimisalusta, joka tarjoaa pääsyn keskeisiin lääketieteen opiskelijoiden tarvitsemiin aineistoihin. Palvelu on koekäytössä 15.6. saakka Tampereen korkeakouluyhteisössä ja Taysissa.

Palvelu sisältää:

• yli 200 kirjaa, esim. Gray’s Anatomy for Students ja Medical Physiology
  • yli 850 videota
  • yli 85 000 kuvaa
  • yli 1 500 tiivistelmää.

HUOM! Palvelun käyttö edellyttää rekisteröitymistä. Rekisteröityminen tapahtuu palvelun oikeassa ylälaidassa olevasta Register-linkistä. Käyttäjätunnuksena toimii tuni.fi- tai pshp.fi-sähköpostiosoite, ja salasanan voit määritellä itse. Sähköpostiisi tulee vahvistus rekisteröitymisestä.

Etäkäytössä kirjaudu Tuni-tunnuksellasi osoitteessa https://libguides.tuni.fi/clinical-key

Kerro meille arviosi palvelusta. Lähetä kommenttisi ja palautteesi Kaisa Rissaselle osoitteeseen kaisa.rissanen [at] tuni.fi (kaisa[dot]rissanen[at]tuni[dot]fi)