CircVol-webinaari 19.10.2020: Kiertotalouden suurivolyymiset mahdollisuudet – sivuvirrat kiertoon kestävästi

Julkaistu 12.10.2020

Tampereen yliopisto järjestää webinaarin osana EAKR-hanketta ”6Aika: CircVol – Suurivolyymisten sivuvirtojen ja maamassojen hyödyntäminen kaupungeissa”. Lämpimästi tervetuloa mukaan! Tilaisuus on maksuton.

Ilmoittautuminen webinaariin: https://register.gotowebinar.com/register/132844504088219403

Luvassa on esityksiä ajankohtaisista suurivolyymisista virroista mahdollisuuksineen. Tilaisuudessa keskustellaan yhteistyöstä, yhteisestä tiedonluonnosta sekä eri toimijoiden roolien merkityksestä materiaalien kiertotalouden edistämisessä. Päivän aikana kysymme yrityksiltä, kaupungeilta ja tutkijoilta, missä ja miten siirtymä kiertotalouteen pystytään toteuttamaan tehokkaasti ja laajasti.