BioÄly Seminaari: Ekologista Elektroniikkaa & BioÄly -Tiekartta Workshop

Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
logot-0819-3.jpg
Bioäly, Biopohjaiset Älykkäät Ratkaisut - Yhteistyöalusta kiertotalouden alueellisena vahvistajana hanke järjestää seminaarin ja workshopin Tampereen yliopistolla Kampusklubilla tiistaina 10.3. Seminaarin ja workshopin aihepiirit käsittelevät Ekologista elektroniikkaa ja tulevaisuuden tarpeita kehitystyön näkökulmasta BioÄly-projektin aihepiireihin liittyeen.

Seminaarissa käsitellään mielenkiintoisia aiheita, kuten painotekniikan älykkäitä ratkaisuja, biopohjaisia pietsoantureita, lisäksi kuullaan BioÄlyn ja Lundell Oy:n mielenkiintoisesta yhteistyöprojektista Lohjan Asuntomessuilla 2021 sekä Älykkäistä ratkaisuista vastaava johtaja Juha Maijala kertoo Stora Enson Älykkäistä pakkausratkaisuista.

Workshopissa voit vaikuttaa lähitulevaisuuden kehitystyöhön, joka luo kestäviä ratkaisuja yrityksesi strategisiin tarpeisiin. Tiekartta tulee olemaan yksi BioÄly-hankkeen tuotoksista, jossa tullaan käsitellään mm. visiota, teknologioita ja toimenpide- ja projektiehdotuksia. Työpajassa voit tuoda esille yrityksesi strategisia tarpeita BioÄly-aihepiiriin liittyen. Työpaja tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden vaikuttaa siihen, että mitä kehitystyötä tulevaisuudessa pitäisi tehdä.

Lisäksi osallistujilla on ainutkertainen mahdollisuus päästä tutustumaan Painettavan Elektroniikan laboratorioon.

Seminaarin on avoin ja ilmainen.

Ohjelma ja ilmoittautuminen löytyvät http://www.bioaly.fi/ilmoittautuminen/

Tervetuloa mukaan!

BioÄly -projekti