Bazaar etsii pilotoijia

Julkaistu 8.6.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
bazaar_banneri1_intran-kuvakoko.jpg
Bazaar on osaamisen jakamiseen ja yhteistyöhön keskittyvä digitaalinen alustaekosysteemi – moderni osaajayhteisö. Tule mukaan kehittämään siitä sopiva!

Bazaarissa jaamme ja yhdistelemme osaamisiamme luodaksemme toisillemme arvoa ratkaisemalla monenlaisia ongelmia ja haasteita. Kuten missä tahansa muussakin alustaekosysteemissä kaikki jäsenet voivat luoda ja saada arvoa.

Bazaarin tarjoomaan kuuluu muun muassa julkisrahoitteisia TKI-projekteja, yritysten julkaisemia innovaatiohaasteita, koulutustarjontaa ja paljon muuta. Bazaar yhdistää osaajia monialaisesti tavoitteenaan luoda osaajaverkosto vailla vertaa.

Etsimme pilotointiin kumppaneita

Haluaisitko jakaa osaamistasi muille bazaarilaisille? Etsitkö monialaista yhteistyökumppania? Haluaisitko parantaa toimintasi näkyvyyttä? Olisiko sinulle vaikkapa päättötyöaihe vailla tekijää?

Bazaarin ensimmäinen versio julkaistiin toukokuun 2020 alussa. Etsimme nyt pilotointiin käyttäjiä, jotka haluaisivat yhdessä kanssamme kehittää Bazaarista monipuoliselle kohderyhmälle sopivan ekosysteemin.

Tarvitsemme apuasi kehittämään alustan ensimmäisestä versiosta loistava, uniikki tarjooma. Tule mukaan ja anna Bazaarin ja sen yhteisön auttaa sinua luomaan itsellesi kumppanuusverkosto.

Tule mukaan!

Bazaar on avattu nyt ensivaiheessa kehittäjäyhteisölle. Ilmoittaudu kehittäjäyhteisöön lähettämällä viesti osoitteeseen bazaar-support [at] tuni.fi. Saat lisäohjeet työpäivän kuluessa.