Avoin julkaiseminen ja kirjoittajamaksualennukset -koulutus 16.3.2022

Julkaistu 1.3.2022
Tampereen korkeakouluyhteisö
Miten voit julkaista tutkimustuloksesi avoimesti? Minkälaisia kirjoittajamaksualennuksia korkeakouluyhteisöön kuuluvilla on käytössään? Mitä ovat Plan S -periaatteiden mukaiset transformatiiviset sopimukset ja lehdet? Tule kuulemaan näistä ja muista avoimen julkaisemisen keskeisistä asioista keskiviikkona 16.3.2022 klo 14.00 - 15.00.

Kirjaston järjestämässä englanninkielisessä koulutuksessa käydään läpi eri tavat avata omia tieteellisiä julkaisuja avoimesti. Tilaisuuden painopisteenä ovat kirjoittajamaksualennukset ja se, mitä kannattaa ottaa huomioon niitä hyödyntäessä. Aikaa on varattu myös kysymyksille. Koulutus järjestetään etänä.

Milloin: keskiviikkona 16.3.2022 klo 14.00 - 15.00

Missä: Zoom-linkki on näkyvissä intran henkilöstökoulutuksissa

Ilmoittautuminen on avattu mutta tilaisuuteen voi osallistua myös ilman ennakkoilmoittautumista. Koulutusta ei tallenneta.

Muista myös rinnakkaistallennukseen keskittyvä TUNICRIS and self-archiving -koulutus 24.3.2022 klo 10.00 - 10.45. Tutustu muihin keväällä järjestettäviin avoimen tieteen koulutuksiin kirjaston verkkosivuilla