Avoimen tieteen tutkijapaja 3.10. – Aiheena näkyvyys ja vaikuttavuus

Julkaistu 19.9.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Tutkijapaja
Mikä on ORCID ja miksi sitä kannattaa käyttää? Mikä on h-indeksi ja mistä se kertoo? Mitä tarkoittaa lehden Impact Factor? Syksyn ensimmäisessä avoimen tieteen tutkijapajassa käydään läpi perusasioita liittyen tutkijan näkyvyyteen ja vaikuttavuuden mittaamiseen.

Kirjaston tietoasiantuntijoiden lisäksi paikalla on asiantuntija Laura Himanen kertomassa vastuullisesta vaikuttavuuden mittaamisesta. Tilaisuus on englanninkielinen. Sen jälkeen on mahdollista jäädä luomaan ORCID-tunnus tai tarkistamaan oma Scopus-profiili. Tervetuloa kuulemaan lisää!

• Milloin? Torstaina 3.10.2019 kello 13.15–15.00
  • Missä? Opetusluokka Logos (A119), Kampusareena, Hervannan kampus
  • Kenelle? Tampereen korkeakouluyhteisön ja Taysin jäsenille

Opetustilassa on tietokoneita, mutta voit halutessasi ottaa myös oman läppärin mukaan.

Voit ilmoittautua tilaisuuteen ja esittää kysymyksiä ennakkoon ilmoittautumislomakkeella. Tilaisuuteen voi saapua myös ilman ennakkoilmoittautumista.

Lisätietoja: lib.metrics [at] tuni.fi (lib[dot]metrics[at]tuni[dot]fi)