Avajaisviikko: Hyvinvointia henkilöstölle ja opiskelijoille

SijaintiKuntokatu 3 / Teiskontien aula ja SPORT UNI -liikuntakeskus, 33520 Tampere
TAMK pääkampus, Kauppi
Ajankohta12.9.2019 7.00–10.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Hyvinvointia edistävää ja hyvää mieltä tuottavaa ohjelmaa korkeakouluyhteisön henkilöstölle ja opiskelijoille.

Ovet ovat avoinna kaikille kiinnostuneille.

Tapahtuma on osa Tampereen korkeakouluyhteisön avajaisviikkoa. Viikko on täynnä erilaisia tapahtumia, joista suurin osa on kaikille avoimia.

TAMKin pääkampuksella Teiskontien pääaulassa torstaina 12.9. klo 10-13 tapahtuu. Tule liikkumaan ja juttelemaan kanssamme. Esillä seuraavat henkilöt ja palvelut: TAMKin matalan kynnyksen tuki opiskelijoille, oppilaitospastori, opiskelijaterveydenhoito, työterveyspalvelut henkilöstölle, Fiiliskeskus, Fysioterapiaklinikka, työturvallisuus, työsuojelu, hyvinvointihankkeet esillä. Tule tekemään hyvinvointimittauksia!

Kuntokadun kampuksen liikuntakeskus SPORT UNI avoimet ovet myös torstaina 12.9. klo 10-13.

Tällä viikolla hyvinvointitalkoissa mukana myös kampuksella toimivat CampusRavita, jolla on terveelliset välipalat tarjouksessa avajaisviikolla.

ursula.helsky-lehtola@tuni.fi