Aulaklubi: Sanomisen paikka – Tulevaisuuden kaupunkiviljelyä

11.5.2022 14.00–15.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Piirroskuva kaupunkimaisemasta tornitaloineen, etualalla kaupunkiviljelyä, ihmisiä, puita ja traktori.
Tervetuloa Tampere-talon Aulaklubille! Toukokuussa Sanomisen paikka -paneelikeskustelussa visioidaan kaupunkiviljelyn roolia kestävän ruokajärjestelmän edistäjänä. Tapahtuman järjestää FUSILLI-hanke.

Tule kuulemaan kaupunkiviljelyn aktiivien, ammattilaisten ja mahdollistajien näkemyksiä kaupunkiviljelyn uusista suunnista.

Mukana paneelissa ovat palstaviljelyn asiantuntija 4H:lta, tutkija Krista Willman Tampereen yliopistolta, omatarhuri Santeri Urhonen sekä kaupunkiviljelijä Jonna Niiniaho.

Paneelin on kutsunut koolle Ekokumppanit ja keskustelua luotsaa FUSILLI-hankkeen projektipäällikkö Karoliina Tuukkanen Tampereen kaupungilta. Co-hostina toimii Tampere-talo.

Kaikille avoin keskustelutilaisuus järjestetään Tampere-talon pääaulassa 11.5.2022 klo 17.00 alkaen.

Tampereen kaupunki, TAMK, FUSILLI-hanke Co-hostina Tampere-talo

Lisätietoja

FUSILLI-hankkeen projektipäällikkö Karoliina Tuukkanen, Tampereen kaupunki, karoliina.tuukkanen@tampere.fi