Andor-hakupalvelussa ei tällä hetkellä Trepon sisältöjä

Julkaistu 12.2.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
Andor2
Andor-hakupalvelussa ilmenneen teknisen ongelman vuoksi Trepo-julkaisuarkiston tallenteita ei tällä hetkellä ole haettavissa Andorin kautta.

Julkaisuarkisto Trepoon tallennetut opinnäytteet ja rinnakkaisjulkaisut eivät toistaiseksi ole kirjaston Andor-hakupalvelun kautta haettavissa. Nämä julkaisut täytyy hakea suoraan Trepon omalla haulla https://trepo.tuni.fi

Pahoittelemme teknisestä ongelmasta koituvaa haittaa asiakkaillemme. Ongelmaa ratkaistaan ohjelmistotoimittajan kanssa.

Lisätietoja ja palautteet: kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi)

Trepo on Tampereen yliopiston avoin julkaisuarkisto. Trepo sisältää Tampereen yliopiston avoimia julkaisuja: yliopiston henkilökunnan kirjoittamien tieteellisten artikkeleiden rinnakkaistallenteita ja yliopiston muita avoimia julkaisuja sekä opinnäytteitä. Tampere University Pressin Open Access -kirjat ovat Trepossa omana TUP OA Books -kokoelmanaan.