Ammattilaisen kestävyysosaaminen - Sirenen webinaari

Ilmoittautumisaika päättyy 7.12.2023,21.59
Verkkosivuthttp://sirene.fi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Nainen seisoo selin ja tarkastelee talvista maisemaa kehyksen läpi.
Ammattilaisten kestävyysosaaminen ja kestävyysosaaminen osana ammatti-identiteettiä nousee esille työelämän osaamistarpeena niin ammatillisessa kuin korkeakoulutuksessa. Tässä webinaarissa keskustelemme aiheesta oppilaitosten, tutkjoiden, työelämän edustajien ja nuorten ammattilaisten näkökulmista. Webinaarin järjestäjät ovat monialaisen ympäristö- ja kestävyyskasvatusverkosto SIRENEn jäseniä.

Webinaari organisoituu lyhyiden alustusten ja niille pohjautuville keskusteluille.

13-14.15 Ammatillisen koulutuksen osaamistarpeet ja nuorten näkemykset

Alustajat: Erkka Laininen (OKKA-säätiö) ja Essi Aarnio Linnanvuori (Tampereen yliopisto). Keskustelussa mukana kestävyyskoordinaattori Pia Korhonen Tredusta.

14.15-14.30 TAUKO

14.30 -15.30 Kestävyysosaaminen korkeakoulutuksessa ja työelämään siirtyminen

Alustajat: Meeri Karvinen (Aalto yliopisto ja Eveliina Asikainen (TAMK). Keskustelussa mukana työelämän edustajia.

SIRENE-verkosto

Eveliina Asikainen eveliina.asikainen[at]tuni.fi