American Chemical Societyn (ACS) avointa julkaisemista käsittelevä seminaari 25.5.2021

Julkaistu 19.5.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
ACS publications
American Chemical Society (ACS) järjestää tutkijoille suunnatun seminaarin julkaisemisesta ACS:n lehdissä. Myös muut aiheesta kiinnostuneet voivat osallistua seminaariin. Seminaari on 25.5 klo 18.00.

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä.

Tampereen korkeakouluyhteisöön sekä TAYSiin affilioituneet tutkijat voivat julkaista maksutta American Chemical Societyn sekä täysin avoimissa (Full OA) että hybridilehdissä. Tietoa asiasta löytyy avoimen julkaisemisen oppaasta.

American Chemical Society sisältää yli 70 kokotekstilehteä kemian alalta. Pääaihealueita ovat biokemia, biotekniikka, elintarvikekemia, kemia, kemian tekniikka, ympäristöteknologia ja energia.

Lisätietoja: oa [at] tuni.fi (oa[at]tuni[dot]fi)