Algerian näkymät –iltapäivä

Keskustakampus, Linna-rakennus, ls. 6017
Ajankohta16.4.2019 11.00–13.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Avoin keskustelutilaisuus, joka on tarkoitettu kaikille kiinnostuneille

Vapaamuotoiset alustukset käsittelevät Algerian kansainvälisiä suhteita niin Välimeren, Euroopan kuin Suomen ja Sahelin näkökulmista. Maan sisäisiä kehityskulkuja tarkastellaan niin kansalaisyhteiskunnan kuin poliittisen elämän kannalta.

Alustajina toimivat suurlähettiläs, emeritus Risto Veltheim, Suomen Lähi-idän instituutin ystävien, SLIY:n puheenjohtaja, johtaja Kirsi Henriksson, Kriisinhallintakeskus, CMC, Kuopio, sekä tohtoriopiskelija Karim Maiche, TAPRI, ja Tuomo Melasuo, professori, emeritus, TAPRI.

Vaikka alustukset ovat pääosin suomeksi on niitä seuraavassa keskustelussa mahdollisuus käyttää myös muita kieliä.

Tervetuloa seuraamaan Algerian jatkuvasti muuttuvaa kehitystä ja keskustelemaan maan näkymistä.

Lisätietoja:
Tuomo Melasuo
Professori, emeritus
tuomo.melasuo [at] tuni.fi (tuomo[dot]melasuo[at]tuni[dot]fi)

Tampere Peace Research Institute, TAPRI