Aineistonhallinta Tutkijan työpajan teemana 20.2.

Julkaistu 6.2.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Mikä ihmeen tutkimusaineisto? Miten teen aineistonhallintasuunnitelman? Vuoden ensimmäisessä Tutkijan työpajassa tutustutaan siihen, mistä kannattaa lähteä liikkeelle aineistonhallintasuunnitelman tekemisessä ja mihin tulee kiinnittää huomiota sitä tehdessä. Kirjaston tietoasiantuntijoiden lisäksi paikalla on juristi Antti Ketola kertomassa lainopillisista asioista ja vastaamassa kysymyksiin. Tervetuloa kuulemaan lisää!
  • Milloin? Keskiviikkona 20.2.2019 kello 14.00–16.00
  • Missä? Opetusluokka Logos (A119), Kampusareena, Hervannan kampus
  • Kenelle? Tampereen korkeakouluyhteisön jäsenille

Opetustilassa on tietokoneita, mutta voit halutessasi ottaa myös oman läppärin mukaan. Työpajan järjestää kirjaston datatuki.

Seuraavat Tutkijan työpajat järjestetään kevään aikana, jolloin luvassa ovat työpajat julkaisemiseen ja tutkijan näkyvyyteen liittyen. Mikäli toivot työpajaa jostakin tietystä aiheesta avoimen tieteen teemoihin liittyen, voit lähettää meille toiveita osoitteeseen researchdata [at] tuni.fi

Lisätietoja: researchdata [at] tuni.fi