Aineiston tilaaminen Varastokirjastosta muuttuu 8.4. alkaen

Julkaistu 28.3.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Varastokirjaston muutokset teemakuva
Kansallinen Varastokirjasto siirtyy uuteen kirjastojärjestelmään kesäkuussa. Tämän vuoksi Tampereen yliopiston kirjaston asiakkaat eivät voi enää tehdä omatoimisesti lainatilauksia Varastokirjastosta, ja palvelu muuttuu maksulliseksi kaukopalveluhinnaston mukaisesti. Artikkelikopioiden tilaaminen tuni.fi -sähköpostiosoitteeseen onnistuu edelleen.

Voit tilata kirjoja omatoimisesti Varastokirjastosta 7.4.2019 saakka. Sen jälkeen tilaat myös Varastokirjastosta kirjaston kaukopalvelun kautta. Lainoista peritään palveluhinnaston mukainen maksu.

Kirjasto ottaa yhteyttä sähköpostitse niihin asiakkaisiin, joilla on varastokirjastolainoja.

Lisätietoja: Carina Qvick-Kansanaho, tietopalveluneuvoja, carina-qvick-kansanaho [at] tuni.fi (carina[dot]qvick-kansanaho[at]tuni[dot]fi)

Varastokirjastotilauksista verkkosivuilla