Äänestä TAMK voittoon TKI-Kärjet-kilpailussa!

Julkaistu 1.4.2019
Tampereen ammattikorkeakoulu
TAMK TKI-Karjet
Ammattikorkeakoulujen TKI-johdon verkoston järjestämä TKI-Kärjet 2019 -kilpailu on käynnistynyt. Tänä vuonna kilpailuun osallistuvat videot esittelevät ammattikorkeakoulujensa hankkeiden vaikuttavuutta erityisesti hankkeiden kohderyhmien näkökulmasta. Myös opiskelijoilla on keskeinen rooli.

TAMKista kilpailuun on valittu Co-Studio ja AgileAMK. Katso heidän yhteinen kilpailuvideonsa.

Tietoa videosta:

Co-Studio – uusia työllistymisen muotoja ketterästi kokeillen

Co-Studiossa kokeillaan uudenlaisia työllistymisen muotoja, joissa tunnistetaan media- ja kulttuurialalla vallitseva mosaiikkimainen freelancer- ja projektimuotoinen työ. Tavoitteena on media- ja kulttuurialalle valmistuvien ja jo alalla toimivien työllisyyden edistäminen. Co-Studiossa kohtaavat työnhakijat, työtä tarjoavat yritykset, media- ja kulttuurialan oppilaitokset ja työvoimaviranomaiset.

AgileAMK, ketterät verkkokurssit työelämän muuttuviin koulutustarpeisiin

Lähienergialiitto valitsi vuoden 2018 lähienergiaratkaisijaksi Uutta avointa energiaa -hankkeen. Hankkeessa kehitettiin vuosina 2015-2018 kymmenen ammattikorkeakoulun yhteistyönä AgileAMK-malli, joka on ketterä tapa tuottaa MOOC-tyyppisiä verkkokursseja asiantuntijatiimeissä. AgileAMK-mallin avulla tuotettiin 18 avointa verkkokurssia kestävien energiaratkaisujen ja lähes 0-energiarakentamisen aihealueista. Kaikille avoimet kurssit sekä tietoa AgileAMK-mallista löytyy DIGMA.FI-oppimisympäristöstä.

Äänestys:

Parasta videota voi äänestää 7.4.2019 saakka. Paras video valitaan avoimella äänestyksellä ja voittaja julkistetaan ammattikorkeakoulupäivillä toukokuussa. Äänestys tapahtuu oheisen Äänestä-linkin kautta.

Lisätietoa kilpailusta