|
|
|||||||||||||||||
Opinto-opas 2013-2014
PLA-56200 Business to Business markkinointi, 5 op
|
Lisätiedot
Harjoituksissa on läsnäolopakko. Kurssilla käytetään moodlea.
Vastuuhenkilö
Tapio Salminen
Opetus
| Opetusmuoto | P1 | P2 | P3 | P4 | Toteutuskerrat | Luentoajat ja -paikat |
|
|
|
|
|
|
|
Suoritusvaatimukset
Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitukset, casetyöt ja muut käytännön harjoitustyöt.
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa määritellä yritysten välisen markkinoinnin erityispiirteet. Hän tunnistaa business-suhteet ja -verkostot. Opiskelija kykenee vertailemaan strategisia alliansseja ja jakelutieratkaisuja. Hän osaa kertoa mm. markkinoinnin johtamisen suunnittelusta, kehittämisestä ja muutoksista. Opiskelija osaa analysoida käytännön harjoitustöitä ja soveltaa tietojaan sekä tehdä johtopäätöksiä.
Ohjeita opiskelijalle osaamisen tasojen saavuttamiseksi
Hyväksytysti suoritettu tentti kirjallisuudesta ja luennoista sekä hyväksytyt harjoitustyöt.
Arvosteluasteikko:
Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)
Oppimateriaali
| Tyyppi | Nimi | Tekijä | ISBN | URL | Painos,saatavuus... | Tenttimateriaali | Kieli |
| Kirja | Business-to-Business Marketing: Analysis and Practice | Vitale, Giglierano, Pfoertsch | 978-0-13-247905-9 | Kyllä | Englanti | ||
| Kirja | Sales Management: Principles, Process and Practice | Donaldson Bill | 978-0-333-99851-9 | Kyllä | Englanti | ||
| Luentokalvot | Business to Business markkinointi | Tapio Salminen | Kyllä | Suomi |
Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen POPiin)
Vastaavuudet
| Opintojakso | Vastaa opintojaksoa | Selite |
|
|
|
Tarkempia tietoja toteutuskerroittain
| Toteutus | Kuvaus | Opetusmuodot | Toteutustapa |
Opintojaksoon liittyvät dokumentit