|
|
|||||||||||||||||
Opinto-opas 2012-2013
TETAP-6100 Markkinoinnin perusteet, 3 op
|
Lisätiedot
Opintojakson vastuuyksikkö on Turun yliopiston kauppakorkeakoulu, Porin yksikkö.
Opintojaksolle ilmoittaudutaan sähköisellä ristiinopiskelulomakkeella. Opintojakso luennoidaan syksyn 1. periodilla.
Monimuoto-opetus 14 h ja harjoituksia 8 h. Harjoituksissa on läsnäolovelvollisuus.
Vastuuhenkilö
Tapio Salminen
Suoritusvaatimukset
Kirjallinen tentti + harjoitukset.
Osasuoritusten pitää liittyä samaan toteutuskertaan
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää markkinointiajattelun lähtökohdat ja kehityksen. Hän tuntee markkinoinnin kilpailukeinot ja roolin yrityksen toimintona. Opiskelija tutustuu markkinoinnin eri lähestymistapoihin, sekä päätöksenteon perusteisiin ja saa käsityksen markkinoinnin laaja-alaisuudesta opintojen sekä työuran suuntautumisvaihtoehtona. Harjoituksissa opitaan ryhmätyöskentelyn keinoin analysoimaan ja työstämään tietoa havainnolliseen muotoon. Opiskelija saa perustan markkinoinnin opintojen syventämiselle jatkossa.
Sisältö
| Sisältö | Ydinaines | Täydentävä tietämys | Erityistietämys |
| 1. | Kurssilla käsitellään markkinoinnin päätöksenteon keskeisiä osa-alueita sekä peruskäsitteitä. |
Oppimateriaali
| Tyyppi | Nimi | Tekijä | ISBN | URL | Painos,saatavuus... | Tenttimateriaali | Kieli |
| Kirja | Essentials of Marketing | Blythe, Jim | 978-0-273-71736-2 | Prentice Hall. 4th ed. 2009 | Englanti |
Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen POPiin)
Vastaavuudet
| Opintojakso | Vastaa opintojaksoa | Selite |
|
|
|
|
|
|
|
Opintojaksoon liittyvät dokumentit