Opinto-opas 2010-2011
Perus

Perus Pori KV Jatko Avoin

|Tutkinnot|     |Opintokokonaisuudet|     |Opintojaksot|    

Opinto-opas 2010-2011

TETA-8021 Yritysviestintä, 5 op
Corporate Communication

Vastuuhenkilö

Outi Katajamäki, Tapani Lepomäki, Helena Vatanen, Eeva Kiiskinen

Opetus

Opetusmuoto Tunteja Aikaväli Toteutuskerrat Luentoajat ja -paikat
Luennot
Harjoitukset
6 h/vko
6 h/vko
12.01.2011 - 23.02.2011
12.01.2011 - 23.02.2011
TETA-8021 2010-01 Keskiviikko 9 - 15, FB118
Keskiviikko 9 - 15, PA103

Suoritusvaatimukset

Lähiopetuspäivät (läsnäolo 80% tunneista), palautetehtävänä tiedotussuunnitelma ja tiedotteiden kirjoittaminen, case-raportti yritysviestinnästä käytännössä sekä tentti.

Opetukseen ja oppimiseen liittyvät periaatteet ja lähtökohdat

Kurssi sisältää luento-opetusta ja itsenäisesti tehtäviä harjoitustöitä.

Osaamistavoitteet

Kurssin käytyään opiskelija: - Hallitsee perustiedot yritysviestinnän ulottuvuuksista, tavoitteista ja mahdollisuuksista. - Ymmärtää yritysviestinnän erilaiset keinot ja niiden vaikutukset. - Osaa soveltaa näitä tietoja käytännössä.

Sisältö

Sisältö Ydinaines Täydentävä tietämys Erityistietämys
1. Kurssilla käsitellään yritysviestinnän keinoja, tavoitteita, mahdollisuuksia ja vaikutuksia.  Harjoitellaan näiden tietojen soveltamista käytännössä.    

Opintojakson arvostelu

Arvosanaan vaikuttavat kirjalliset tehtävät, aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen sekä tentti. Kurssi arvioidaan asteikolla 1-5.

Arvosteluasteikko:

Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)

Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen POPiin)



Vastaavuudet

Opintojakso Vastaa opintojaksoa  Selite 
TETA-8021 Yritysviestintä, 5 op TETA-8020 Yritysviestintä, 4 op  

Lisätiedot

Kurssi kuuluu yritysviestinnän sivuainekokonaisuuteen, johon haetaan erillisellä pääsykokeella.

Tarkempia tietoja toteutuskerroittain

Toteutus Kuvaus Opetusmuodot Toteutustapa
TETA-8021 2010-01 Kurssin käytyään opiskelija hallitsee perustiedot yritysviestinnän ulottuvuuksista, tavoitteista ja mahdollisuuksista sekä ymmärtää yritysviestinnän erilaiset keinot ja niiden vaikutukset. Lisäksi opiskelija osaa soveltaa näitä tietoja käytännössä.   Luennot
Harjoitustyöt
   
Lähiopetus: 50 %
Etäopetus: 0 %
Itseopiskelu: 50 %  

Viimeksi muokattu12.01.2011