|
|
|||||||||||
Sähkötekniikan koulutusohjelma, Pori - Diplomi-insinöörin tutkinto |
| Koulutusohjelman johtaja: | Pekka Ruuskanen |
| Osaston sihteeri: | Ulla Nevanranta |
- Opiskelija saa pääaineen tai siihen rinnastettavan kokonaisuuden hyvän tuntemuksen ja sivuaineiden perusteiden tuntemuksen.
- Opiskelija saavuttaa tieteellisen tiedon ja menetelmien perusteiden ymmärryksen sekä taidon soveltaa tieteellisiä menetelmiä ajankohtaisiin ja konkreettisiin tehtäviin.
- Opiskelija saa valmiudet tieteelliseen jatkokoulutukseen.
- Opiskelija saavuttaa valmiudet toimia työelämässä sähkötekniikan asiantuntijana ja kehittäjänä.
- Opiskelija saavuttaa edellytykset osallistua sähkötekniikkaa koskevien kysymysten yhteiskunnalliseen keskusteluun.
- Opiskelija saavuttaa työelämän, tieteellisen toiminnan ja yhteiskunnallisen keskustelun edellyttämät kieli-, viestintä- ja yhteistyötaidot.
- Opiskelijan tietämyksen laajentaminen ja syventäminen elektroniikan alueella ja sitä lähellä olevissa aineissa.
| Opintojakso | Opintopisteet |
| ELEP-1510 Laitteistoläheinen ohjelmointi | 3 op |
| ELEP-2010 Mikroprosessoritekniikka | 4 op |
| ELEP-3010 Elektroniikan komponentit ja materiaalit | 5 op |
| MATP-3400 Luotettavuusmatematiikka | 5 op |
| SMGP-1110 Sähkömagneettiset kentät ja aallot II | 5 op |
| Yhteensä | 22 op |
| Opintokokonaisuus | Opintopisteet |
| Ohjelmistotekniikan aineopinnot | 25 op |
| Signaalinkäsittely | 25 op |
| Teollisuustalouden perus- ja aineopinnot | 25 op |
| Tietoliikennetekniikan aineopinnot | 25 op |
TUTKINTOON HYVÄKSYTTÄVÄT SYVENTÄVIEN OPINTOJEN KOKONAISUUDET, JOIHIN VOI TEHDÄ DIPLOMITYÖN
| Opintokokonaisuus | Opintopisteet |
| Elektroniikan syventävät opinnot | 36 op |
| Opintokokonaisuus | Opintopisteet |
| Ohjelmistotekniikan syventävät opinnot | 30 op |
| Signaalinkäsittelyn syventävät opinnot | 30 op |
| Tietoliikennetekniikan syventävät opinnot | 30 op |
| Tuotantotalouden koulutusohjelman syventävät opinnot | 30 op |
Diplomityö (30 op)
| Viimeksi muokattu | 10.04.2007 |
| Muokkaaja | Tiina Suominen |